2012年10月18日星期四

笑話五則

笑話()
甲:我呢排好黑仔。
乙:講黎聽聽?
甲:好。我已經連續幾日冇中六合彩!
乙:……

***
笑話()
甲女:講起就火滾簡直離晒譜。
乙女:乜野事?
甲女:我今日病左,冇返工,會計部竟然話要扣我一日人工!
乙女:妳冇睇醫生咩?
甲女:我約左妳丫麻,邊有時間睇?
乙女:……

***
笑話()
祖母說:你睇下果條恐龍幾生猛!
孫:下。係邊度?
祖母:在魚缸裡。
孫:魚缸?乜野恐龍?
祖母:龍蠆。



***
笑話()
子:真係要小心d過馬路!
母:梗係啦。我唔會咁唔小心被人捉到罰錢既。
子:……


***
笑話()

參選人甲:你駛唔駛咁小器,走去投訴我?
參選人乙:你d旗仔掛晒d位,我冇位掛,唔投訴你點得?
參選人甲:枉我當你是自己人。
參選人乙:當我自己人,你又黎選?
參選人甲:咁點同?我參選是為了公義!
參選人乙:……

____________________________________________________
I started a joke


1 則留言:

Blogger wongwhstephen 說...

剛想到有一些另類的「異曲同工」,那是關於銷售員和學生的生存/活動策略的「笑話」,就是無論你怎樣說,他們都會把你的「底線」再往後移。舉兩個例:

(一)
客人說:我最高祇能給$3500。
銷售員會說:那$3800成交。

(二)
老師說:最多五個人一組,明天下午五時前交。
學生會說:六個人,可不可以?七時前,可否不扣分?

2012年10月21日 上午1:01  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁